Програмні рішення

Впровадження наших програмних продуктів дозволить

отримати такі результати

  • Скорочення заборгованості перед постачальниками послуг за рахунок контролю над своєчасною оплатою послуг, що надаються;
  • Прозорість у веденні регламентованого та управлінського обліку Вашої організації;
  • Підвищення швидкості в розрахунку квартплати і комунальних послуг;
  • Розрахунок комунальних послуг після натискання «однієї кнопки»;
  • Групова та автоматична друк квитанцій по особових рахунках;
  • Розсилка квитанцій по електронній пошті (по e-mail);
  • Автоматичне завантаження оплат з системи Клієнт-Банку і різних платіжних систем;
  • Можливість виведення звітної інформації в будь-який момент часу;
  • Ведення аналітичного обліку в розрізі організацій, «Групи будівель», будівель, під’їздів та видів приміщень;
  • Зручний і швидкий процес взаємодії з відділом пільг і субсидій;
  • Збереження історії по всьому особових рахунках, приладів обліку, розрахунками, нарахуваннях і т. Д.
  • Автоматичний обмін з програмами «1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для України» і «1С: ПІДПРИЄМСТВО 8. Управління торговим підприємством для України»;

БУХГАЛТЕРІЯ ЖКГ. ПОБУДИНКОВИЙ ОБЛІК

Ведення побудинкового обліку доходів та витрат на базі бухгалтерської програми 1С, автоматичне формування бухгалтерського, податкового, фінансового  та управлінського обліку як у цілому по підприємству так і в розрізі окремих будинків.

 

Основні можливості програми:
  • Професійний облік в рамках єдиної системи з  автоматизацією та синхронізацією  процесів  управління, планування, обліку та контролю всіх етапів діяльності в сфері утримання будинків;
  • Автоматизований розрахунок тарифів та фактичних витрат по управлінню та утриманню в розрізі будинків на базі офіційного бухгалтерського обліку 1С;
  • Формування аналітичних звітів (фінансових, економічних, виробничих тощо)  як по групі будинків так і  по кожному будинку окремо;
  • Облік витрат в розрізі будинків за видами виконаних робіт та статей тарифу;
  • Порівняльний аналіз доходів і витрат за статтями тарифу та формування балансів в розрізі будинків: нараховано-сплачено-фактично витрачено;
  • Автоматизований розрахунок та облік заробітної плати з розширеним функціоналом;
  • Облік технічних характеристик житлових будинків.
ArrowArrow
ArrowArrow
Slider

ПРОГРАМА    «АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА  ЖКГ»

Ведення автоматизованого обліку та контролю приймання та виконання звернень споживачів.

Основні можливості програми:

  • Єдина служба для звернення абонентів щодо всіх питань, пов’язаних з обслуговування будинків;
  • Прийом та облік заявок щодо аварійних ситуацій, поточних питань обслуговування будинку та заявок на платні  послуги;
  • Можливість приймання дзвінків за допомогою IP-телефонії для підвищення якості обслуговування;
  • Обробка та аналітика заявок за різними категоріями: аварійні, поточні, тарифні, платні, виконані, в роботі  тощо;
  • Контроль виконання заявок (термін та якість виконання);
  • Швидкий пошук і перегляд інформації по конкретній заявці, будинку, категорії звернення, типу ушкодження тощо;
  • Архівація даних щодо заявок та виконаних робіт в розрізі кожного будинку за довільний проміжок часу;
  • Формування довідок, аналітичних звітів, діаграм та графіків за завданий період часу по будь-якому будинку або виду заявки чи категорії звернення.

Надішліть запит на отримання тестового доступу до програмних продуктів

[contact-form-7 404 "Not Found"]